2011 m. sausio 4 d., antradienis

Dovanos iš Irmos ir scrapping.lt

Pa-ga-liau. Gavau dovaną iš Irmos Peredne. Iš Amerikos. Jau galvojau, kad gal kur prapuolė, bet šįkart man pasisekė ir laiškas rado adresatą. Dovana už laimėtą štai šį konkursą, kuriame reikėjo panaudoti gofruotą kartoną ir kuriame dalyvavo mano skrebukas "Burbulai". O dovanos - antspaudukai ir lipdukai :) Aš tokia laiminga :P Taip smagu gauti dovanas :) Ypač Kalėdoms pasibaigus :) O dar smagiau gauti ne vieną, o dvi dovanas. Antra dovana (kuri atkeliavo pirma, nes Lietuvos paštas šiemet kažkaip visai neblogai dirba) - už štai šį scrapping.lt skelbtą konkursinį darbelį "Akmenukų amžius", kuriame reikėjo panaudoti tendenciją "žvynelius". Gavau net 4-ių spalvų 3D dažus. Jau išbandžiau. Ir jau turiu idėją :P

4 komentarai:

  1. ĖĖĖ, na ir dovanų :))))
    Šaunuolė skrebukė :)))))))))))))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokia čiaiš manęs skrebukė. Kolkas skrebukas man ant bangos, tai ir gaudau bangą, kol yra. Nes jaučiu, greit kitų dakykų bangų bus, kuriems kaupiuos jau gerus metus :P

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ooo...kzkp praziopsojau si irasa. Dziaugiuosi kad visos dovaneles pasieke adresate is Amerikes. O mano Kaledines dovaneles is LT tai tik dabar atkeliauja :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aciu tau dar karteli. Kadangi esi prisijungusi prie blogo sekeju, tai nerasiau laisko, nes galvojau, kad visvien pamatysi si irasa :)

    AtsakytiPanaikinti