2012 m. rugpjūčio 23 d., ketvirtadienis

"Menas netikėtose erdvėse / Искусство в неожиданных пространствах". Ir apie skrebukių susitikimą :)

Praeitą savaitgalį keliavau velt. Rezultatą jau rodžiau :)
O šį savaitgalį keliavau skrebint :) Dviem dienom ir vienai nakčiai. Tiesa, ta viena naktis buvo labai darbinga ir pamiegojau tik 1 val. Bet argi tai svarbu? Kai turi įkvėpimo, kai aplinkui visos krebžda popieriukais, juokiasi, bendrauja. Kai aplinkui tokios pat ligonės, kaip ir tu, kurios TAAAip supranta, kaip tau svarbu nusipirkti tą popieriuką ir aną kirtimo formelę, kad taip sunku gyventi kelis mėnesius/pusmetį/metus neskrebinant ir t.t. ir pan. :D Pasikroviau geros energijos ir visokių ten gerų/negerų kūrybinių minčių. O dar sumušiau savo asmeninį rekordą ir padirbau net 3 skrebukus ir mini albumą apie šiųmetines atostogas. 
Bet šian pasigirsiu kolkas tik vienu darbeliu. Nors dariau jį iš galvos, bet va bežiūrinėdama blog'us, radau konkursą su panašia schema. Ir pagalvojau, kad gi reik sudalyvauti :D
Taigi, taigi.... Skrebukas apie tai, kad turėdami tik du mažiukus kiliminės dangos plotelius namie, nesugebam jų išsaugoti. Ir vis randam visokių Junos padarytų menų: tai išpiltos kavos, tai žalių dažų buteliuką, visą panaudotą grindų puošybai... Ir vis su Eriku pasikalbam, kad turint 3 vaikus mums pakako proto pasirinkti labai šviesią dangą :D

Skrebukas greitukas. Per gerą valandą ar dvi.  Paskutines valandas. Kai visos dar skrebina ir sąžinė neleidžia tiesiog sėdėti ir stebėti kitas. Skrebukas visai man nebūdingas, minimalistinis. 
Detalių mažai, bet bet... Mano firminiai frivolite nėriniai, nerti plonu siuvimo siūlu... Kelios sagos...

Aptaškytas popierius, keliais taškais padailintos raidės. Ir psio.


Ai, dar. Kadangi tema buvo skrebinti tik akimirką, t.y. skrebukas be portretinės nuotraukos, tai aš ir padariau tokį, pagal užduotį. Bet man pačiai vistiek norisi, kad ir kaltininkas būtų įamžintas su emocijomis: "Čia padariau ne aš, čia padarei tu". Tai sau pasilieku štai tokį, patobulintą variantą :D

Dalyvauju štai čia, blog'e "Сохраняя лучшее..." pagal štai tokią schemą: 
 

10 komentarų:

  1. va va mieloji, mes su viena skrebuke apziurinedamos visus skrebukus sustojom ties siuo ir abi klausiam kazi kieno sis..... ir taip mano mintis, kad auksarankes, nes jos juostele grazioji, bet iskart neee negali buti, gi auksaranke megtsa tokius mazu detalyciu, bet gausius ;D bet pasirodo neapsirikau, nes nors ir tau nebudingas, bet su tavuoju braizu :) man labai patinko tavo taisiklingi pataskymai, kai taskiukas su istyskusiais uodegiukais :D su kuo tu dazukus taskei, kad taip gavosi?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aciu labai :) Jau girdejau klausimus, o kieno gi tas darbas... : :D Taskaiu su akvarele.

      Panaikinti
  2. uj pamirsau pasissakyt, kad su foto man dabar geriau ziurisi ir iskart esme matosi, nebelieka jokiu klausimu :))) o mano grindys dabar gliteriu blizga :)) o apie mazes plaukuosena net nekalbu :DDD

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man labai patiko pirmasis variantas, na, jis toks konceptualus. :)
    Bet labai suprantu tavo norą pridėti foto - man irgi taip būtų. :)
    Bet fainūs abudu variantai, nuotraukos reikalo tikrai nepagadino.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Neringa, dekui. Kieno nors albume man irgi butu graziau pirmas varianta, bet sau paciai, i savo albuma tai antras malonesnis :)

      Panaikinti
  4. какая страничка интересная! очень понравилась! спасибо за участие в задании блога "Сохраняя Лучшее"!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Наталья, как интересно )) "прячущиеся" фото в неожиданных пространствах отличное решение, которое не нарушило общей концепции )) спасибо за участие от Сохраняя лучшее ))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Оригинальная и очень стильная работа!
    Спасибо за участие в задании от блога "Сохраняя лучшее"!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Love the colors =) Thanks for playing along with us at Keeping The Best!

    AtsakytiPanaikinti