2012 m. vasario 11 d., šeštadienis

"Šidyje esu bio- entomo- logė"

Vasaros tema veža :D :D :D...
Ir
skrebukai gimsta lengvai ir įdomiai :) Dėl "greitai" nieko nesakysiu, nes šis turėjo būti greitukas. Turėjau viziją nuo pat pradžių, bet va siuvimo mašina parodė nagus, ragus ir galiausiai kitą vietą :P už tai, kad nepagarbiai dulkėjo gerą pusmetį kampe. O dar plius apsirgau ir kelias dienas šliaužiojau su temperatūra... Dabar jau lyg ir sveika, viską užbaigiau ir galiu save sveikinti - tai net 20-tas mano skrebukas :) Jubiliejinis :)
Skrebukas ne apie nuotraukos istoriją, o apie pačią mane, mylimą :) Gal kas pamena štai šį skrebuką apie vyro katinišką prigimtį. O aš save tapatinu su kokiu sfinksų giminės drugiu arba vabalu :) Nuo pat vaikystės vabalus stiklainiais tempiau namo. Ir dabar negaliu nepamatyt, neapžiūrėt ir praeit pro šalį. Netapau biologe,bet visada beprotiškai daug skaičiau apie gamtą, ėjau į ją ir vaikams su genais (ar be jų) perdaviau štai šią mano aistrą. Kurioje, manau, ir yra mano aistros mini pasauliui šaknys :)
Darbą dariau štai šiam scrapping.lt konkursui, kur reikėjo panaudoti 20x30 cm dydžio nuotrauką. O aš dar ir porą mažų pridėjau.Nuotraukos, kurioje spėjau įamžinti net 3 veikėjus :), gėlę nusprendžiau pati "priauginti". Ir iš geltono ir raudono tissue popieriaus padariau keletą žiedlapių. Prisiuvau kartu su nuotraukom,... ir čia mano mašina atsisakė su manim bendrauti. Tai aš mano darytas gėlės žiedlapius prasiuvau, t.y. tik dariau skyles be siūlų, o paskui siuvinėjau rankom. Pagreitinau darbą ir sutaupiau nervų bebandant taisyti tą nenaudėlę.Kirpau kamanę. Ne, ne bitę, kuri neša naudą žmonėms, o kamanę, kuri rūpinasi savo šeima :) Tai aš :) O šalia - antspaudukas vabalas. Drugelių turėjau, o vabalo - ne . Tad išpjoviau iš trintuko. Ir dabar turiu :) Pagrindas - baltas akvarelinis popierius. Nors buvau išsirinkus visai kitos spalvos, bet tissue popierius ant jo atrodė murzinas ir ne toks ryškus ir spalvotas, kaip įsivaizdavau. Balti darbo kraštai vedė iš proto, tad paštampavau vienu štampuku - žole.
Na, ir pavadinimas. Šįkart pirmą žodį "širdyje" padariau paprastai - siūlu apsukau kirptą širdelę, viduje štampavau "esu". Dar papuošiau kamanės sparnais ir pora gabaliuku popieriaus. Ale nusprendžiau tą žodį "širdyje" visgi parašyti bent mažiuką: kirpau iš knygos raides ir klijavau.Visos kitos raidės pačių paprasčiausiai paštampuotos ir patonuotos.
Šįkart tiek. Tegu šis darbas ir jūsų mintis bent lašiuką nuspalvina šiltom spalvom :)

P.S. O pirmadienį rašysiu apie meilę, šeimą ir vaikus :)Užsukite :)

15 komentarų:

  1. Ohoho, visai neblogas "greitukas":P puikus rezultatas!Labai patiko kaip ta gele, kaip nuotraukos pratesima padarei (nors siaip nemegstu,kai nuotrauka pratesiama)su silko popierium. Na ,aisku, vabalas - be konkurencijos!Ir siaip visuma - dziugina aki!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dekui, dekui. Man pratesimai paciai nelabai, bet kazkaip ...jau cia... paziurejau i nuotrauja, pagalvojau, ka gi cia padarius, ir tie ziedlapiai patys savaime "prisiaugino". Tik teko prasiuti, nes man kazkaip, kai neaisku, ar tai dar nuotrauka, ar jau ji pasibaige ir dekoratyvus elementas - irgi buvo labai ne prie sirdies :)
      Greitukas mano masteliu - nuo pusdienio iki dienos. Bet si dariau 3 dienas prisedom :P Nors, kaip pati parasei savo bloge: ziuriu ir klausiu saves, ir ko cia tiek krapstytis :P Lyg ir darbo nedaug...

      Panaikinti
  2. nerealiai - kaip visada!!!!
    nuostabus nuotraukos pratesimas!!!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nerealu, ne realu... bet atrodo...man tai mistika. Skrebukas iš vabalų gyvenimo. Prisipažink ar ilgai sėdėjai prie šio skrebuko? Nes aš tai sugebu tik lept tept ir viskas. (kalbu apie savo skrebinimo stilių) O čia kiek laiko reikėjo vien štampuko išpjaustymui...
    Tavo skrebukus po šimto metų, kaip ir lemurkos, pardavinėsim aukcione kaip piccaso paveikslus :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D :D :D
      Stampuka ispjasciau, kol vaikas ant puodo sedejo. Esu vaikams daaaug tokiu pridarius, tai jau greiciau einasi :)Jau rasiau, kad 3 dienas dariau, bet jei ne visi blogumai, per diena padaryciau :D O man tavo stylius labai patinka: toks, jaucias, kad zmogus tiesiog atsipalaidaves dirba ir daro tai, kas ant pirstu galiuku. O as gimdau, gimdau...
      Gal kam dar ir idomus bus po tiek metu :) Sakys: sedejo urve prie lango ir sitoki primityvcika dare :D Rankas tepliojo ir pan.... :D :D :D

      Panaikinti
  4. pasaka...antspaudukas tai is vis...dar viena pasaka :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. va čia tai bent. Ir spalvos (aš taip jų pasiilgusi), ir komponavimo sprendimai, ir vabalas štampukas (!!!). Ir vėl sužavėta tavo fantazija. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ах как здорово!!! Очень люблю, когда фотографии "продолжаются" за пределами кадра. Я иногда дорисосываю их =) А вот эта идея с тишью - оооочень понравилась! и трогать интересно, и по цвету классно, и строчка дает интерсный декоративный эффект! Классная идея! Спасибо, что поделилась =)

    AtsakytiPanaikinti