2012 m. vasario 28 d., antradienis

Shadow box'as. Ir pirmoji raidė jam

Prieš kelias savaites gavau laišką iš vieno blog'o autorės su pasiūlymu padizaineriauti. Netikėta, nes tiesą sakant, nieko apie šį blogą negirdėjau ir nedalyvavau jo veikloje. Bet pasiūlymas patiko. Užduotis - elementai į shadow box'ą. Hm, kas tai per žvėris, klausiu savęs. Na, visagalis internetas visada skuba į pagalbą:) O taip pat radau info ir tame blog'e -http://littlefun-by-d.blogspot.com/ (rusų kalba), kuris mane gundė susigundyt :) Pats blogas apie visokio plauko rankdarbius - mini formato. Ooo, tai ko aš labai noriu :) Tad susigundžiau. Kas man iš to? Pirmiausia, tai baisiai patinka užduotys. Dar labiau - miniatiūros (nebūtina taip jau nusismulkint, kaip aš :P , bet gi darbas turi teikti malonumą :)). Na ir pagrindinis dalykas: aš labai norėjau padaryti ką nors mini formatu ir jau jau būčiau ką sugalvojus. O pažadėjus, t.y. prisiprašius dizaineriaut visoms projekto užduotims (niekas manęs to neprašė :P, prašė bent vienai užduočiai sutikti :P ), turėsiu nueiti iki galo ir galbūt netgi turėsiu visą pirmą pilnavertę miniatiūrą :) Ši mintis labiausiai glosto širdį :D
Shadow box'as - tai iš esmės kažkokių atmintinų daikčiukų koliažas "giliame" rėmelyje. Box'ai būna tematiniai : apie keliones, gimtadienius ir t.t. Aš iš kelių variantų pasirinkau patį paprasčiausią: apie save :D Tai bus tikros rankdarbių fanės mini darbo kambarys :)
Pirma užduotis jau pasibaigė. Tad mano darbas antrai.
Tema - vardai. Galima daryti visą vardą, galima tik raidę. Pasirinkau pastarąjį variantas. Dydis turi būti iki 7 cm. Štai mano 5 cm dydžio "N" raidelė.Nėriniai nerti siuvimo siūlais vąšeliu Nr. 0,5. Mezginį jau matėt, jis megztas adatėlėm. Iš jo padariau megztinį, kabantį ant pakabos ir dar nebaigtą, su virbalais apačioje ir siūlų kamuoliukais :) Vienas iš reikalavimu - nufotografuot su moneta arba liniuote. Radau 2 rublius, kurių dydis projekto dalyviams turbūt geriausiai žinomas. O paskui iškračiau vyro kišenes ir radau dar panašaus dydžio kitų šalių monetų :DBelieka tikėtis, kad bus norinčių dalyvauti šiame projekte ir jis gyvuos :) Ir mes draugiškai nueisim iki galo :) Ir turėsim po įdomų naują darbą :)

Работа участвует в задании Little fun - "ВЕЛИКИЕ ИМЕНА" для Shadow box. Все детали сделаны вручную; связаны крючком №0,5 из швейных ниток. "Спицами", т.е. булавками, из тех же ниток связан верх кофточки, которая висит на вешалке. И куча клубочков.

22 komentarai:

  1. Vajeee, kaip įdomu :) Apie Shadow box'ą nieko negirdėjau, nors jau prieš kelis metus esu atidėjusi mieliausius vaikų daikčiukus su mintimi kada nors įrėminti į ėrdvinį remelį - dabar žinosiu, kaip tikrai vadinsis tas darbelis:)))Pats sumanymas, o ypač įgyvendinimas - SUPERINIAI! Ir 100% "auksarankiški" - dėl autorystės man net nekiltų abėjonių, jei kur pamatyčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aišku, pasikartosiu gerų žodžių jūroj, bet tikrai - FANTASTIŠKA, NEREALU, NUOSTABU, PRITRENKIAMA... Fantazijos ir kruopštumo subtilus derinys.

    AtsakytiPanaikinti
  3. va kaip tai vadinasi Shadow box'as :) zinosiu dabar, nes jau seniai ziuriu i tokius mazus gerius erdveja. tai mane labai zavi :) na tavo raidele nerealiai grazute ir tikrai pamatyciau ir pasakyciau kieno ji :) saunuole tu :) ir sveikinimai tapus dizainere, tikrai tu to verta su savo minidarbeliais ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai va, as irgi kaip ir zinojau apie tokios daikciukus, bet tik pavadinimas kazkaip dar nebuvo girdetas :)

      Panaikinti
  4. Eina sau... Ir kiek laiko užtruko tos raidės gimimas? Čia gi juvelyrika, man trūksta žodžių :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne taip jua ilgai uztruko. Tik prie mezginio viena vakara pasedejau. O visa kita kazkaip lengvai ir greitai :)

      Panaikinti
  5. Nu, nu, tikejausi kokiu 2 cm dydzio raides, o cia net visu 5 :D Tau per stambi :D Labai patiko tas mezginukas ir tie siulu kamuoliukai puikiai atrodo

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D Galvojau, kad dydis - ne mano, ale tada negaleciau sudlioti taip, kaip noriu, nes netilptu. Tai perlipau per save ir savo nora "kuo maziau" ir padariau taip, kaip norejau :)

      Panaikinti
  6. virbalai ir siūlų kamuoliukai....
    kažkas nepaprasto, sveikinu !!!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai gražu. Kaip tik neseniai parsisiunciau skaitmenini Shadow box'ą. Aišku, natur produkt kur kas įpūdingiau. Lauksim tolimesnių grožybių.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labai,grazu,sitiek kruopstumo <3
    Visada malonu uzsukti :) Sekmes !!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aciu :) Ir man malonu, kad uzsukat :) Ir dar komentara paliekat :)

      Panaikinti
  9. Super! Tai kažkas nerealaus... As pastaraja savaite sau dariausi kaktusiuku florariuma ir kaip tik domejausi miniatiuriniais interjero daikčiukais. Net saldu vien pagalvojus apie tokius grožius. :) Labai norėčiau išmokti kažką panašaus daryti. Gal žinai kur galėčiau pasidairyti? Mano svajonė mano florariume įkomponuoti mažą kiemo suoliuką.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui :)
      Esu prisijungusi prie nemažai visokių blog'ų apie miniatiūras. Gali pasižvlgyti po mano sekamų blog'ų sąrašą. Bet aš darau (kolkas) iš galvos :)

      Panaikinti
  10. Natalija, kaip visada - nerealu! Ir darbo mintis, ir atlikimo technika.
    Beje, mano manymu, tam tikra prasme jūs jau susikūrėte savo vadinamąjį shadow box'ą - lentyną savo darbo kambaryje su mini pasauliu (buteliukais, viščiukais), liniuotėmis, sagų dėžutėmis :)).

    Sky

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dėkui :)
      Iš esmės tai taip, galima tą lentyną taip vadinti, tik ji nėra užbaigta. Ir dar nemažai darbo. Ale negaliu nenueit į kairę :) Tai lenyna vėl laukia savo eilės:)

      Panaikinti