2012 m. vasario 10 d., penktadienis

"Kartu mums ir (pienių) jūra iki kelių" / "Вместе нам и море (одуванчиков) по колено"

Na va, pagaliau :) Jau startavo ARTugolok užduotis, kurios tema "Vasara", tad kviečiu dalyvaut. O aš esu kviestinė dizainerė ir teko garbė pasidarbuot, o paskui pasikankint belaukiant, kada ji bus paskelbta :D Padariau net 2 darbus.
Pirmasis. Apie mūsų vidurinę dukrą Emiliją ir vyresnėlę Eriką. Prisipažinsiu: su šiuo pasėdėjau ne vieną dieną. Nuotraukas sudėliojau ir priklijavau greit. Bet neturėjau jokių minčių papuošt. Tad atidėjau, ir kelias dienas vis ėjau ratais ir kankinausi. Ir visokių minčių į galvą lindo: išsisėmiau, nesugebu, kodėl skrebinu ir pan. Bet paskui tik - dzin - ir atėjo. Na, teneįsižeidia kitos skrebinančios: aš nuoširdžiai žaviuosi minimalistiniu stilium. Bet pati negaliu apsiriboti vien keliais popieriaus gabaliukais, gėlytėm ir pataškymais. Kiekviena nuotraukas gražina pagal save ir savo norus bei reikalavimus. Mano skrebinimo tikslas yra kitoks. Aš skrebinu ne tam, kad išsaugot nuotrauką ar istoriją, man svarbus pats procesas: dirbti, galvoti, daryti kažkokias išskirtines detales, kurių niekur nemačiau, kurios turi prasmes ir susišaukia su nuotrauka. Tegu padarysiu 10 darbų per metus, bet būsiu jais nerealiai patenkinta :D Ir žiūrėdama į tokį darbą sakysiu: oho, čia taip sugalvojau :P( kaip maži vaikai - aš pats :P)
Grįžtu prie temos :) Pagaliau sugalvojau, kaip skrebuke pratęst pienių temą :) Ir užbaigiau darbą :D
Pagrindinis akcentas - iš siūlų padaryti pienių skėtukai, kurie man laaabai pakėlė nuotaiką. Jiems ant didelės nuotraukos klijavau juostelė, dekoruotą tissue popierium ir kirstom skylėm. Iš po rudo popieriaus išlindo pienių kotai :)
Surašiau trumpą aprašymą šios situacijos. Iš kurio ir gimė pavadinimas - kartu mums viskas iki kelių, nes gi esame kartu :) Ir padėsim viena kitai :)
Pavadinimas gal ir kiek per didelis, bet va šįkart tokio užsinorėjau :D Kirtau raides, bet neklijavau ant jokio pagrindo, kad stipriai neužgriozdint darbo.
Dar dienas akcentėlis - baltu tušinuku piešti skėtukai .
Tokie pat, tik rodyklių pavidalu sujungia nuotraukas į vieną istoriją. Iš po didelės nuotraukos išlindo dar kelios pienės, kurias kirpau iš nukirpto gabalėlio, kurio buvo per daug :)
Apie šį darbą tiek. Tuoj prisėsiu ir aprašysiu kitą :) Jeigu Juna sugebės nusėdėti be dėmesio :P

17 komentarų:

  1. man irgi labiau prie dūšios tokie skrebukai, kur visko šiek tiek daugiau. todėl taviškiai man visada labai patinka - tokie mano stiliaus :)
    ir šis darbelis - ne išimtis. labiausiai patiko, kad fonui parinkta didelė foto. dar labai patiko, kaip rodyklėmis sujungtos mažos nuotraukytės :) ir žinoma, iš siūlų padaryti ir kabantys pienių pūkai - liuks :) taip ir pirmyn :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai kruopštus ir išradingas skrebukas. Labai patiko:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. as uz tai, kad kiekviena esam skirtingo stiliaus ir skirtingo "matymo" :)) bet to ir reikia, kad gyventi nebutu nuobodu :) man pavyzdziui labai patinka tavo tokie naturalus, daug ranku darbo prideti skrebukai, tiesiog zaviuosi, bet pati tokio niekaip nepadaryciau, net nesugebeciau taip nukopijuoti, nes mano stilius visai kitoks :) ir seip as stengiuos dabar persilausti ir skrebukus daryti taip kaip paciai patinka, o ne kokia nors superine ideja ar kokia naujoviska, madinga tehnika, nes vartantis gyvai mano skrebuku albuma net nenutuoks kokia tai technika ar kita dentencija padaryta :) tad as uz tai, kad kiekvienam gaminimo procesas teiktu asmenini kaifa :)
    oj issipleciau ne ten kur reikejo :D norejos pasisakyt :D
    o apie skrebuka tai tikrai zaviuos tavo naturalumu, detaliu gausa, bet tinkama gausa, jos nei uzkrautos nei uzgostos, nei zvilgsni baido nuo nuotrauko, tiesiiog isgauni puikia visumos harmonija :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai puikiai Shypseniki pasake, tikrai kiekviena daro skirtingai, as isvis is tu, kur patinka begalo daug stiliu ir darbu, ir pati vis kazko ieskau. O taviskiai darbai tikrai, tokie idomusk, tokie isdirbti, as irgi nesugebeciau niekaip atkartot, per daug darbo :))))
      Bet tikrai laabai, labai puiku!!!

      Panaikinti
    2. Dekui uz nuomones :) Malonu, kad ne tik paziurit, bet ir paskaitot :) Dekui, ir Sypseniki, ir tau, Puski ::D :D :D

      Panaikinti
  4. Šaunuole! Svarbiausia, kad skrebinimas TAU teiktų malonumą ir pasitenkinimą ;-) Man labai patinka tavo stilius. Aš įsimylėjau tavo skėtukus! ;-)))

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na bet tavo skrebukai tai tikrai kad tikri meno šedevrai. Aš visad kaip tik atsiverčiu tavo dienoraštį, tai visados mano akys iš nuostabos ant kaktos sulipa. Na tikrai iš tavo krtų skrebukų nei vieno a nei vieno nebuvo TIAP LIAP. Tikra atgaiva žiemos šalčiu užstingusiai sielai...jau noriu pavasarėlio :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man tavo komentarus skaityt - visad toks malonumas :) Taip sugebi linksmai parasyt :D Dekui :)

      Panaikinti
  6. Tie pieniu pukai kaip gerai sugalvoti!!Na ir visuma - kaip visad, skirta tirinejimams su padidinamuoju stiklu :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai va, brangioji, pasikundziau tau, kad sumeciau skrebuka, bet tuo fantazija ir pasibaige, ir iskart minis atejo :D Priburei gal, sakau :)

      Panaikinti
  7. Nuostabiai gražu, įdomu ir norisi tyrinėti, tyrinėti, tyrinėti. Tavo darbai tikras fantazijos lobynas. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tikrai, gerai Neringa pasakė, žiūrint tavo skrebukus yra ką veikti. Stebėti, spėlioti kaip čia ir kas padaryta. Jei būtų tik viena foto, nesimatytų to grožio. Bet kai išsididina, pamatai visas rankų darbo grožybes, krupštumą. Pasidaro įdomios visos smulkmenos. Norėčiau gyvai pavartyt visą skrebininkės albumą,dar niekada neteko.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai atvaziuok i svecius :) Arba pasikviesk, mes seniai pas jus jau buvom:)Ir atsivesiu savo "skrebukes" albuma :D

      Panaikinti