2014 m. vasario 24 d., pirmadienis

Mes dalyvavom knygų mugėje 2014, o jūs?

Tiesą sakant, dar ketvirtadienio ryte buvau apsisprendus, kad knygų mugėje TIKRAI nedalyvausiu. Bet... 
....ir gerai, kad sudalyvavom :) Šeštadienį teturėjau laiko sudalyvauti ten, kur kvietė - dalinti savo knygelės vaikams autografus. O va sekmadienį  į mugę keliavom visos draugiškai: aš ir mano moteriška palaikymo komanda :) Na , o vyras liko namie ruošti šventinių pietų - vakar šventėm 12 mūsų oficialios šeimos metų sukaktuves :) Ech, lekia tie metai... :) Bet iš esmės jie visiškai nieko nepakeitė: nei jausmų, nei pačios šeimos, kaip tvirtovės, tik gal burbam abudu gerokai daugiau, negu kažkada :) Na, čia manau, su amžiumi ateina :D
Apie šeštadienį kaip ir nėra ką pasakot. 
Sekmadienis...
Labiausiai norėjau supažindinti vaikus su mūsų mylimiausių knygų "Ferdinandas ir Pū" autore Lina. Pirmiausia mano moteriškės sudalyvavo jos kūrybinėse dirbtuvėlėse ir iš margo kiaušinio užaugino po dinozaurą :) 

Gavosi toks visa būrys dinozaurų, mažoji net kelis padarė. Vienas tupi ant šakos (kairėje), kiti tiesiog ore plasnoja :)

Įsiamžinom su autore. Gavom autografus - kiekvienai asmeniškai į skirtingas knygeles. Tiesa, bevažiuojant į mugę teko aiškinti, kas yra tie autografai ir kam jie reikalingi, ir ar reikalingi :) Dabar jau visos apsipatenkinusios galės jais girtis :)

Sudalyvavom kelių knygų pristatymuose (vaikiškų), pašokom, padainavom. Buvo nerealiai smagu. Ir jau pačios paprašė nupirkti tų autorių knygeles ir stojosi į eilę autografui gauti :D Užsikabliavo, žodžiu, mano merginos :) Man tai labai smagu, nes mes vaikystėje neturėjom galimybės gauti autografus iš autorių, kurių knygos patikdavo, o čia dar gali ir gyvai pamatyti ir netgi trumpai pabendrauti.
Mūsų mažosios skaitytojos liko euforijos būsenoje nuo mugės. Pasakė, kad jeigu kada nors kur nors bus kažkas panašaus, būtinai norės dalyvauti. Sugėdino mane, pasakusios, kad įsivaizdavo, jog "Litexpo" yra kažkur labai toli, kad net nežinojo, kas tai yra ir kad čia būna tokių smagių renginių :P Knygoms išleido visus močiučių dovanotus pinigus. Žinoma, dar kelis kart daugiau jų knygoms išleidau ir aš :) Ir po kelių valandų braidžiojimų tarp knygų lentynų vyresnės visai nepavargo, tik mažoji, žinoma, mugei paaukojusi savo dienos miegą į pabaigą buvo keik irzli. Tačiau... prisidūkusi su Kakė Makė, taip pat keliavo namo kupina gerų emocijų. Kakės Makės knygelės mes neturėjom, nes "prašokom" pagal amžių su vyresnėm dukrom. Tad ta proga (gyvos pažinties su Kakės Makės personažu) įsigijom knygelę ir vakare smagiai perskaitėm. "Čia mano draugė, ji su manim žaidė", vis kartojo Juna :) 

Na ir užbaigėm pasisėdėjimu man skirtam geltonam kampelyje su daug daug mano geltonų knygelių :) Smaguma :)


1 komentaras:

  1. Labai labai viskas grazu :) Ir toliau bukit toke laimingi visame kame ;)

    AtsakytiPanaikinti