2012 m. sausio 10 d., antradienis

Mažos dovanėlės stiprina draugystę :D

Betvarkydama siūlus prieš šventes, aptikau dvi nertas roželes. Ir kažkaip iškart pagalvojau apie Iną, mylinčią meškas ir rožes. Turėjom su ja susitikti prieš naujuosius, o gi dar ir jos gimtadienis ... Žodžiu, parinkau rausvus siūlus. Ir numezgiau tokias nedidukes riešines :) Tikiuosi, kad jai patiks ir mielai pasipuoš jomis. Na, o jeigu ne, tai galima panaudoti kitaip... - kaip štai tokius mano žvakidžių mezginukus :) Ir apturėt truputį romantikos :)Ina nebūta Ina :) Ji šiaip susitikti negali :D Ir visad - su dovanom :) Oi, koksai turtas į mano kolekciją :) AČIŪ tau, brangioji :) Aš 9 -tam danguj :D
Na, o prieš naujuosius pirmu mano Kalėdų Seniu pabuvojo Aušra. Bet neturėjau tada fotiko, tad ir neįdėjau savo džiaugsmo - gauvau dekoruotą dežutę su turtais :D AČIŪ ir tau, brangioji.Ir dar viena dovanėlė, tiesa, ne man asmeniškai, bet aš irgi "pasinaudoju", atkeliavo iš Eglės namučių. Nuotraukos neturiu, nes viskas buvo išpakuota be manęs ir jau man esant - surūšiuota :) Taigi, Eglė surinko plokštelių ir atsiuntė Erikui diiidelį maišą. AČIŪ ir tau, brangioji, mano vyras net apsilaižė, kai pamatė. Ir rado tokių perliukų...
Štai tiek. Sako, mažos dovanėlės stiprina draugystę :) Prrriiiiiiitariu :D

8 komentarai:

  1. Na tu ir greituolė :) Ačiū tau, drauge mano, už tokią romantišką dovanelę - būtinai nešiosiu ir tik išskirtinem progom, pvz šį sekmadienį einu į koncertą, tai riešinės puikiai tiks prie mano moherinio megztuko!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. :D Jau buvau iš anksto paruošus įrašą, tik nenorėjau jo publikuot, kol tau dovanėlės neįteikiau :D IR nešiok ne tik išskirtinėm dienom :) Kiekviena diena - šventė :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tikrai sakai - tegul kiekviena diena bus kaip šventė!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Kaip džiaugiuosi, kad tai, kas pas mus kampe numesta dulkėjo, kažką privertė apsilaižyti:)))
    Gražių metų jūsų šeimai:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Man tavo riešinės labai patiko,paprastai ir greitai...Labai malonu , kad dovanojat vienas kitam mielas dovanėles.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kokios šaunios dovanos, tikrai tinka draugystės stiprinimui!

    AtsakytiPanaikinti