2012 m. lapkričio 14 d., trečiadienis

Miniatiūra "Žiemos pasaka". Arba "Kalėdų pasaka" - skonio reikalas :)

Pa-ga-liau :)

Aš tai padariau :D

Ir labai savimi didžiuojuos. Didelis įvykis, tad ir parašysiu tiek, kiek telpa širdyje :)

Iškart man klausimas - na ir kam tau to reikia, na ir kur gi tu tai dėsi, į lentyną?

O aš atsakysiu labai paprastai - ko yra vertas gyvenimas, jeigu darai tik tam, kad užsidirbtum arba tam, kad naudotum???  Jeigu norisi padaryti tik savo malonumui, tiesiog, įgyti patirties ir apturėti malonumą padaryti kažką išskirtinio... Tegu dulka lentynoje, bet aš esu laiminga, kad karts nuo karto va štai tokį grožį sugebu padaryti.... :D

Taigi, dariau sau. T.y. išskirtinai maloniom emocijom :) Kurios trunka ne akimirką, o bent porą savaičių. TODĖL aš vis karts nuo karto "gimdysiu" meškiukus. Man tai vienintelis darbas, kuris suteikia šitokį kiekį šypsenų ir tokia palaimą... Jeigu netikit, paklauskit vyro: su kitais rankdarbiais jis kažkaip dar susitaiko, bet su meškom - vis burba, kad jeigu aš taip žiūrėčiau į jį, o ne į mešką..... :DPavydi... :D Tiesa, jeigu dar yra norinčių siūti meškiuką šį penktadienį pagal mano autorinę iškarpą ir pasimaloninti, štai čia yra info apie šio penktadienio kursus :)

O prasidėjo viskas nuo šio 3,5 cm dydžio meškiuko...

Ne, tiesą sakant prasidėjo daug anksčiau. Nuo šito meškiuko. Bet tuo metu buvau tokia išvargusi ir neturinti laiko, kad nesugebėjau įgyvendinti idėją, nors anas meškius kažkodėl - mano mylimiausiais (linkėjimai Natalijai :) ). Tą kartą buvau sugalvojusi patalpinti meškių į frivolite nėrinių bumbulą, bet bet....
Iš vis nešiojam mintyse tą idėją. O kai atradau sau mini pasaulį, idėja išsirutuliavo toliau: padaryti mini meškiuką, apgyvendinti jį frivolite nėrinių mėnulyje, padaryti namuką-box'ą, o apačioje tegu būna mini miestas :D Štai taip atrodo rezultatas... 

Dėžutės dydis 12x7x11 cm.


Meškiuko mėnulis nertas ploniausia frivolite adata siuvimo siūlais (apie tai rašiau štai čia, o darbo pradžia - čia). Prasiknisau su juo porą savaičių :) Nes plokščią nėrinį nunerti nesudėtinga, o va pusrutulį... Ir kad nėrinys gražiai gultų, ir kad susijungtų detalės, ir kad forma būtų tinkama...


Keliaujam toliau. Lyg to būtų mažai, dėžutės sienoms ištapiau šilką. Labai paprastai, be jokių super sudėtingų raštų. Čia tai gailiuosi, kad kai ko nepadariau - atrodytų daug įspūdingiau ir būtų matyt, kad tai audinys, bet kada nors, turėdama tai galvoje, padarysiu geriau :) 

Namukai ir medžiai - popieriniai. Namukų dydis - iki 1,5 cm, mano pačios kirpti ir suklijuoti. Sniego imitacijai namukų stogus apklijavau siūlais.


Pats meškiukas ilsisi lovoje. Nors ji man pasirodė gal kiek didoka, tad gali būti ir be lovos :) Apie lovą rašiau štai čia. Meškiuko kepurę taip pat aprašiau - štai čia.


33 komentarai:

  1. Nerealuuuu !!!!Šaunuolė šaunuolė šaunuolė....

    AtsakytiPanaikinti
  2. puiki ideja ir igyvendinimas!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na, dabar jau betrūksta pasakos apie mėnulyje mažoje minkštoje lovelėje gulintį ir miesto vaikų miegą saugantį bei gražiausius sapnus siunčiantį meškiuką. Nes ją jau sukūrei, belieka užrašyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D Aha, reikia uzrasyti, bet jau taip knietejo parodyti uzbaigta, kad nebeirasiau nieko :)

      Panaikinti
  4. Sunkiai suvokiami dydžiai visų dirbinukų :). Labai įdomu būtų pamatyti realiai :). Super!!!

    AtsakytiPanaikinti
  5. ,,O aš atsakysiu labai paprastai - ko yra vertas gyvenimas, jeigu darai tik tam, kad užsidirbtum arba tam, kad naudotum??? ,,
    ŠAUNUOLĖ !!!!!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Koks mielas darbelis! :) Pati be galo mėgstu miniatiūras, tačiau, deja, nutraukiau bet kokią kūrybą dėl to atsiradusio pragmatiškumo "o kam man to reikia".

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jeigu kyla toks klausimas ir atsakymas buna - tyla, reiskia tikrai to nereikai. O man va reikia. Siaip, savo malonumui :)

      Panaikinti
  7. O sakeeeees! nerealu... ziauriai faina :) as is tu, kuriem reikia praktinio panaudojimo, bet tokiu fainuoliu uztenka tiesiog grozetis.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D As dziaugiuos, kad mano tie "nepraktiski" dalykai yra stai tokio dydzio, tad galima juos ir turet :)

      Panaikinti
  8. Vau.... tik tiek begaliu istarti... Is nuostabos, susizavejimo...NUOSTABU!!!Tu tikra auksaranke!!! :D

    AtsakytiPanaikinti
  9. nuostabus darbas :)

    irrr..tavo blog'as buvo patag'intas :))
    http://melsvaizalia.blogspot.com/2012/11/the-blogger-tag.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Dekui :) MAlonu, kad patagintas, beeeet, kolkas tiek darbu susikrove, kad kazi, ar patempsiu ir as toliau testi tag'inima :P Tad atsiprasau is anksto....

      Panaikinti
  10. Pritariu viskam! Galima daryti, kai malonu, kai gražu, ar šiaip sau. Tikrai labai apsidžiaugčiau turėdama tokį " dulkių" surinkėją savo lentynoje. Ne, aš jį padėčiau "po stiklu" , kad dulkių nerinktų :D Labai gražu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. :D Dekui labai uz komentara:)
      Tai ir ant stiklo dulkes krenta :)Kol dar "sviezias" darbas ir vis dar vercia pacia sypsotis, stoves atviroj lentynoj, o paskui jau keliau turbut prie kitu rankdarbiu i mano dydziaja rankdarbiu deze :P

      Panaikinti
  11. Va šitas tavo šedevras mane nokautavo. Nežinau jau kelintą kartą ateinu pažiūrėti. Negaliu atsigrožėti mini meškiuko mini pasaulėliu kaip ir negaliu nesižavėti tavo fantazija bei sugebėjimas.

    AtsakytiPanaikinti
  12. Be komentaru!Arba tik kokie
    ach,och ir t.t. "D"D

    AtsakytiPanaikinti
  13. Jei už kiekvieną gerą emociją, suteiktą žiūrint Tavo darbelius, gautum bent po litą- būtum milijonierė. Bet kadangi taip, deja, nėra, tai visų čia apsilankančių vardu ( tikiuosi niekas neprieštaraus)mainais siunčiu milijoną gerų emocijų!

    AtsakytiPanaikinti
  14. FANTASTIKA !!!
    Sukiai suvokiami dydziai ir proporcijos. Apsilankysiu cia dazniau...
    (Siandien buvo pirmas kartas)

    Sekmes tau,
    Styna

    AtsakytiPanaikinti