2009 m. gruodžio 19 d., šeštadienis

Kalėdinio meškiuko konkursas

Valiooooo, aš sugrįžau :)
Visa mėnesį nieko nerašiau, bet tai visiškai nereiškia, kad per tą mėnesį nieko doro nedirbau. Ogi dirbau. Nuo spalio iki dabar tiek padaryta, kie per pusmetį net aš pati nepadarydavau... Tai ir rašyti nebuvo kada. Bet dabar po tuputį grįžta ramybė ir vėl galiu brukštelėt porą žodelių.
Dalyvavau supermamos forumiečių rengtame Kalėdinio meškiuko konkurse. Tad pirmiausia apie jį.
Mano kalėdinio meškio vizija - baltas, iki 13 cm, su didžiule nosimi, kaip visada :) Ir būtinai - autorinė iškarpa. Nigaliu siūti pagal svetimas - meškiukas praranda dalį savo žavesio. Aksesuarus sugalvojau superinius, bet dėl prastos sveikatos nepadariau jų. Idėja liks kitiems metams. Pasirinkau parastesnį variantą, kuris gimė darbo eigoje iš daugybės variantų.
Štai jis - mano Svajoklis. 11 cm dydžio, iš meškiukų moherio,viduj - sintepuchas. Sukirpau meškiuką, savaitgalį gulėdama lovoj, siūt taip pat pradėjau lovoj, nes labai jau prastai jaučiausi, o konkursas jau nebe už kalnų buvo - už 2 savaičių. Dėl didelės nosies kažkaip pirmąkart truputį kreivai gavosi pradėti siūti snukutį, ale greit pasitaisiau. Siuvinėti nosį - mano mėgstamiausias darbas. Seniai norėjau išsiuvinėti spalvotą , tad ir pasirinkau tokius siūliukus. Tiesą, kiek žinau, siuvinėjama du sluoksniai, kad nepersišviestų,o aš tik vieną padariau - jau taip gražiai spalvos ir siūlai sugulė, kad gaila buvo dar kartą bandyti laimę. Nosies nelakavau, bet manau, palakuosiu truputį.
"Kirmėlaites" ("rokoko") dygsniais pasiuvinėjau pilvuką - papuošiau mažytę eglutę. Ir tokiais pat siūliukais nunėriau kepuraitę ir pasiuvinėjau karoliukais. Vyrui nelabai patiko, ale man ir sesei patiko :) Moteros laimi. Ir iš vielos išlanksčiau krėslą - eglutę. Ir kai pradėjau fotkinti darbe, atėjo ir meškiuko vardas - Svajoklis. Sėdi sau krėsle, žiūri į tolį.... Tikras Svajoklis. Tik foto su krėslų nedėjau prie konkursinių, nes prastai gavosi.
Ir kokie gi konkurso rezultatai? Negaliu skustis, kad maniškis mažulis liko nepastebėtas. Trijose pagrindinėse nominacijose jis buvo arba trejetuke arba bent penketuke. Taigi, rezultatai glosto širdį. Tačiau kiekviena dalyvė dar ir savo asmeninę nominacija skyrė. Na ką gi, nei viena neatiteko man. Bent jau pradžioj. Tačiau mūsų pagrindinė įkvepėją Ina Smirnova paskirė maniškiui asmeninės simpatijos prizus - puikius kailiukus. VALIOOOOO, aš laimingiausia pasaulyje, nes gaunu TOKĮ prizą ir asmeninę simpatiją iš TOKIOS nuostabios meškiukų kūrėjos (jos blogas - http://ina-smirnova.blogspot.com/2009/12/blog-post_18.html). Apie geresnę dovaną Kalėdoms net ir nesvajojau :) AČIŪ, nes tai pati svarbiausia dovana - pripažinimas :)

4 komentarai:

  1. Savo asmeninę simpatiją ir aš skiriu originaliajam Svajokliui! Gražios nosytės spalvos, mielai atrodo išsiuvinėtas pilvukas, išskirtinumo suteikia neįprasti aksesuarai: siuvinėta kepurytė vienai ausytei ir karoliukais bei viela dekoruotas kalėdinis krėslas. Tikra šaunuole! Lauksiu kitų tavo kūrybos vaisių :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man iš visų iki šiol siūtų tavo meškiukų - šitas pats pačiausias. Aišku - nosis išvis neitikėtina. Bet ir pats(bendras vaizdas), ir jo ta eglutė ant ausies. Vž,labai smagus,linksmas. Vertas dėmesio ir pagirymų. Visą konkursą "sirgau". Džiaugiuos,kad gavai Inos asmeninį prizą, juk čia ko gero didžiausias įvertinimas pradedančiajai meškiukininkei. a ne?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Įsimylėjau šį gražuoliuką, dėlto būtent jam ir atiteko mano simpatijų prizas )) Nuotaiką pakeliantis tavo Svajoklis )))

    AtsakytiPanaikinti
  4. AAAAAj, kaip malonu paskaityti gerus zodzius :)
    Svajoklis jau iskeliavo i naujus namucius (uz tai is vyro gavau velniu - savo kuryba reikia dziaugtis, sako, ir tureti namie)... Taip trumpai ji turejau, taip mazai bendravau.... Bet tikiuosi, kad naujuose namuciuose jam bus gerai :)

    AtsakytiPanaikinti