2010 m. gruodžio 10 d., penktadienis

Varškės tinginys

Mūsų moteriškas kolektyvas draugiškai serga. Neserga tik katė. Todėl vis pasilepinam kokiais skanėstais, kad nors kiek pakelti nuotaiką.
Mėgstu šį varškės tinginį. Ir nors jo gaunasi nemažai, pas mus jis greit "ištirpsta". Receptas iš 2002 "Darbštuolės".
Reikės:
* 4 pakelių sausainių;

* 400 g varškės;
* 150 g minkšto sviesto;

*100-150 g cukraus;
* vanilinio cukraus,
*riešutų ir razinų.

Sausainius sulaužom gabaliukais. Visus kitus produktus sumaišom, suberiam sausainius. Dedam į formą ir į šaldytuvą kelioms valandoms. Skanaus :).

8 komentarai:

  1. pas mus visi irgi serga...sugundei mane siuo skanestu, bet jegu nera ka kepti ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Irma, tai kad kepti nieko nereikia. Didziausias darbas - sausainius sutvarkyti. Bet man jo nereik daryti - paneles mano padeda :P

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už receptą, išbandžiau ir mano šeimynai laaaabai patiko.

    AtsakytiPanaikinti
  4. erzini mane!!!!skonis newrealus,patikekit (ypac kas "Gaideli" ir varske megsta :D)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Prapieste, i sveikata.
    Lemurka, jeigu spesiu viska laiku supakuoti (kuo netikiu), padarysiu tau jo :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. nu nu,tik prie elzes nepaduok,arba tinkamai ipakuok :D aciu :D

    AtsakytiPanaikinti
  7. dar saldainių įpjaustyti labai gerai, pvz. snikerių ar 'manija'

    AtsakytiPanaikinti