2010 m. gruodžio 21 d., antradienis

Lobių skrynelė man

Nesu mėgėja tokių visokių dalykų, bet šįkart susigundžiau. Dėl dovanėlės dydžio :) Maaaano dydis :)
Scrapping.lt forume sesė ruošė tokią akciją: kalėdinių dovanėlių mainai "Lobių skrynelė". Nusprendžiau ir aš sudalyvauti. Pradžioj tikrai rimtai apsvarsčiau, ar spėsiu, pagalvojau, ar viską turiu, ko pirmiausia reikalaujama. Žodžiu, labai rimtai visą šį reikalą apmąsčiau. Turbūt senstu :P Ir labiausia paskatino ne tik dovanos dydis, bet ir nuoširdus noras suteikti kam nors kuo daugiau malonių emocijų. Ir žinote, truputį nusiviliau. Ne, ne tuo ką gavau, bet bendrai - požiūriu: kuo greičiau prigrūsti, kuo greičiau išsiusti. Turbūt senstu :P Bet laiko buvo duota pakankamai ir aš tikrai sąžiningai apžiūrėjau viiiisus savo turtus, viską, ką turiu, ką galiu padaryti. Ir tikrai neskubėjau. Ir dar daug daug galvojau ir į ta mažą dovanėlę įdėjau maximum savo rankų šilumos ir gerų emocijų. Ir galbūt kam pasirodys nekuklu, bet būtinai parodysiu ir savo darytą dėžutę. Ne tam, kad pasipuikuoti prieš kitus, bet tiesiog, kad pačiai prisiminti ir užfiksuoti darbą, kuris užtruko ne vieną dieną, ypač mano galvoje :)
O dabar jau grįžtu :) Ir parodau tai, ką gavau aš :)
Pirmiausią, nuostabų voką. Pirma mintis, perskaičius siuntėjos vardą: "Man pasisekė". Nes žinau, kokie nuostabūs šio žmogaus darbai. Toliau - pati skrynelė. Daili ir skoninga:) Na ir pats loooooobis. Pirmiausia galvoj užsifiksavo arbatinukas. Koks gražuolis. Tada - žiedai albumukui. Aš kaip tik apie tokius svajojau ir jau norėjau ieškoti, kur tokių rasti. Ir dar - keletas senų daikčiukų:) Mėgstu tokius. Na ir dar visokio gėrio. Rodau Erikui, o jis: "Aborigenų džiaugsmas", ir juokiasi iš manęs :P

5 komentarai: