2009 m. rugsėjo 8 d., antradienis

Rugsėjo pirmoji

Taigi taigi... Rugsėjo pirmoji. Ką besakytų tie, kurie mėgo mokyklą arba nemėgo mokyklos, man rugsėjo pirmoji - naujųjų metų pradžia. Pradžių pradžia. Ir net sausio pirmoji, nors ir yra pirmoji metų diena, bet pagal svarbumą neatstoja rugsėjo pirmosios net iš tolo. Būtent rugsėjį susiplanuoju darbus metams - ko noriu išmokti, ko noriu pasiekti ir panašiai. Taigi jau turiu mažyčių ir didelių planų šiems metams, laaaabai didelių lūkesčių ir svajonių. Ir kai praeitais metais taip sėkmingai įvykdžiau "planą", tikiuosi, kad ir šių metų planą įvykdysiu :)
Na ir kokia šventė be vaišių. Nors Erikas į mano pasisakymus, jog tai mano profesinė šventė, sako, jog taip nėra, nes turėdama pedagoginį išsilavinimą, nedirbau mokyklos, visgi man pačiai tai yra šventė. Galų galių karts nuo karto turiu progą mokyti ir kitus :) Tad vaišės būtinai turėjo būti... Išryto bandžiau aiškinti, kas tai yra per šventė, bet kažkaip nelabai ir suprato.Tai tiesiog džiaugėsi proga, kad galima pasipuošti ir laimingos iškeliavo su gėlėm į darželį.

Vakarui nupirkau torčiuką su Mikė Pukuotuku, taip jų mėgstamu. Ir tokio šviežut šviežutėlio jau senokai nevalgiau. Tad atšventėm šių metų pradžią :)

2 komentarai:

  1. Šauni metų pradžia. Ir nebūtina dirbti mokykloje, kad kitus mokytum. Galima juk žmogų kažko pamokyti ir kursuose, žurnalo puslapiuose...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai ir aš tokios nuomonės. Kad iš dalies mano darbas su mano mokytojos profesiniu išsilavinimu turi labai daug bendro. Bet vyras tai griežtai - jeigu nedirbi mokykloj, kokia iš taves mokytoja. Tiesa, mūsų šeimoje be mokykloj dirbančios mamos dar ir mano sesė - nedirbanti mokykloj mokytoja :) Ja visvien pasveikinu su musu profesine švente :)

    AtsakytiPanaikinti