2009 m. gruodžio 27 d., sekmadienis

Kalėdinės dovanos

Kas gali būti smagiau už Kalėdų rytą... Tik dovanos :)
Mūsų šeimoje yra tradicija: per Kalėdas keičiamės dovanomis. Šeima nei maža, nei didelė - turiu sesę, brolį ir tėvus. T.y., tėvai + 3 jaunos šeimos (visos jau su vaikais). Tad dovanų visuomet būna daug :)
Taigi, kaip smagu gauti dovana.... ypač gražiai įpakuotą. Tik labai gaila paskui ją išvynioti... Iš sesės ir jos šeimos gavau auskariukus baubukus ( laaaabai daug jų galite rasti čia ). O baubukai ne šiaip sau baubukai... o specialiai man pagaminti - su meškiukais :) Net džiaugsmo ašarą nubraukiau, kai pamačiau :) Iš brolio ir jo šeimos gavau knygą. Visada sakau: knyga - geriausia dovana. Tik dovanoti knygą man - pakankamai pavojinga. Nes..... turiu jų labai daug. O tokios neturėjau. Nors mintis šią įsigyti buvo, ale pagailo pinigėlių, mat vieną apie muilą jau turiu. Knyga tikrai verta dėmesio, labai daug informacijos, tik niekad nedarius muilo, mano supratimu pagal ją visgi nelabai pavyktų jį pagaminti. Na, man pasisekė - esu jau kiek pažengusi :) O iš mūsų svarbiausios Snieguolės (mamos) šiais metais visi gavom rankų darbo dovanas. Aš va, jau kelias dienas į lauką vis pasipuošiu šia nuostabia kepure. Kas gi gali būti maloniau, negu mamos rankų šiluma, įmegzta į jaukų mezginį. Taigi, dovanos viena už kitą geresnės... Ir visos tokios mielos :)
O pats smagiausias dalykas visame šiamedovanų keitimosi šurmulyje - dėmesys vienas kitam ir tokie smagūs "suėjimas" ir pabendravimai, kai susirenkam prie šventinio stalo, ir prie jo jau vos sutelpam :)

2 komentarai:

  1. Nuostabios dovanos :) Atrodo buvo labai jaukios Kalėdos ;) Smagu :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Rankų darbo dovanėlės labai nerealus smagus dalykas :)) Man labai patinka. Bet mano vyras tarkim na nemėgsta tokių dalykų , jam geriau įdomesnė veikla, pramogos. Tai mėginsiu jam ką nors iš čia išrinkti http://www.geradovana.lt/kaledines-dovanos/kaledines-dovanos-vyrams http://www.geradovana.lt/kaledines-dovanos/kaledines-dovanos-vyrams :) O kitus mėginsiu nustebinti savo rankomis padarytais darbeliais su didžiulę meilę :)

    AtsakytiPanaikinti